Canım sırt üstü yatmamalısın bide sağ tarafına yatmamalısın sol tarafına yatmalısın sırt üstü tansiyonunuz düşer diye yatmayın diyorlar sağ taraftanda geçen ana damar olduğu için kan basıncı azalıyormuş en İyisi sola yatmak son haftalar değil sadece her zaman gecerli birşey bu 🙏