Selamun aleyküm anne adayları. Anne ve bebeğe dair maddi manevi reçeteleri içinde barındıran, çok faydalı bilgiler içeren Muallim Neşriat ın basımında “Her Anneye Lazım” adlı kitapta edindiğim ve hepimize son derece yardımcı olacağını düşündüğüm bir bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum. Kitap gerçekten çok güvenilir anne olmaya dair aklımıza hangi soru takılırsa, başımıza ne iş gelirse bizi dualarla, hadislerle, doğada bulabileceğimiz bazı taşlar bitkiler vs ile aydınlatan bi kitap. Bunu gerçekten tüm annelere muhakkak tavsiye ederim. Müslümanım ve çocuğumu inançlarıma göre yetiştirmek istiyorum maddi manevi elimden gelen herşeyi yapıp bilinçli bi anne olmak istiyorum diyen herkesin edinmesi gereken bi kitap. Kitapla ilgili sormak istediğiniz birşey olursa yardımcı olurum. Kitaba göre göğüslerimizin Allah ın izni ile hiç yara olmaması için yapmamız gereken şey şudur ibarenin aynısını aktarıyorum : “Hamile olan kadın yeni doğum yaptığında, bir tane kuru soğanı kesip göğüs uçlarına koyar, iki saat sonra soğanları alıp göğsünü iyice siler de sonra emzirirse hiç yara olmaz.” ibare bu şekildedir. Benimde ilk gebeliğim ve dolayısı ile daha önce deneme fırsatım olmadı ama muhtemelen soğanın antibakteriyel özelliğinden antibiyotik özelliğinden faydalanılmış bi yöntem. Ben muhakkak deniycem inşAllah sizlere de tavsiye etmek istedim. Çünkü göğüs acısının çok fazla olduğunu ve kadınların çok dertli olduğu bi konu olduğunu duydum. Ne kadar çok anne bu vesile ile yarasız geçirirse bu dönemi ben o kadar mutlu olurum. Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum. Sağlıklı bebekler, sağlıklı anneler olmanızı umuyorum. ☺☺ 😍