Bayramın 2. Günü hafif kanamam olmuştu kontrole gitmiştim ama bebeğin durumu iyiydi akşamdan beri hafif hafif sümüksü yapıyla tekrar gelmeye başladı hafifte agrım var ama yalancı ağrı sizce doktora gitmelimiyim ağrılarımı ve suyun gelmesinimi beklemeliyim daha bugün gittim kontrole bi problem yoktu