gzmcn 25 haftalık hamileyim. Böbreğimde 25 mm çapında büyüme var Aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı? Daha yeni acilden geldik Allah kimseye yaşatmasın sağ tarafım komple şiddetli dayanılmaz ağrı içindeydi.. 😞
Tuba_123 Abimin eşinde var o durum malesef çok ağrılı oluyo. İlk gebeliğinde tel takmışlardı şimdi de aynı ağrıları başladı tekrardan tel takılacak böbreğine 😏☹️
gzmcn @Tuba_123 benimkinede takacaklarmış gecedenberi hastaneydim yeni geldim çok zor kimseye yaşatmasın allah.. taşdan şüpheleniyorlar ultrasondada çıkmıyor net bebek oldugu için röntgende çekemiyorlar ama bir daha agrı olursa takacaklar ..
Tuba_123 gzmcn bende de böbrek ağrısı var ama ben kum döküyomuşum. Böbrek ağrısı gerçekten çok kötü Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻