Rumeysagnc İlk bebeğim 4 yıl önce oldu bu ikinci gebeliğim ve doktorum ilk doğumda bana daraltma yaptı ve şuan o daraltmadan çok korkuyorum normal doğumda zorlanırsam diye lütfen yardımcı olun daralma yaptırıp normal doğum yapan var mı ?
dlnyny Rumeysagnc ya bilgim yok yanlış yönlendirmek asla istemem hem üstte kalsın diye yazıyorum hem de burada bir yorum görmüştüm daraltma sonrası normal doğum olmuyor diye.. tabii bilen arkadaşlar aydınlatır
Midwife91 @Rumeysagnc# Rumeysagnc Mrb dogum sonrasinda oyle bir islem olama diye biliyorum doku cok odemli oldugu icin hic bir dr boyle bisey yapmaz yapsada saglikli olmaz hastayi rahatlatmak icin soylenen bisey olabilir
Rumeysagnc Sumfa yaptırdığım doktor izinli başka doktora gideceğim ama ona da soracağım burdan fikir almak istedim yapan oldu mu diye nasıl geçti diye merak ediyorum
Midwife91 Rumeysagnc ben saglikciyim ve o dikisi bende atiyorum ozelde calistigim donemde de hic bir dr boyle bisey yapmadi cunku doku odemli ve estetik bir sey daraltma ameliyathanede anestezili bir sekilde yapiliyor ha evet dikisini cok duzgun dikmistir ona bisey diyemem ama baska bisey yapamaz
Midwife91 Midwife91 Rumeysagnc Ama iyi tarafindan bakarsan dogumun belkide 2.ci dogumun oldugu icin cok gusel ve kolay olacaktir insallah 🌸🌸
Rumeysagnc Midwife91 bende özelde yaptım doktorum sana daraltma yapıcam dedi bunun için bana özel geliyorlar hazır dikiş atoyorken yapayım dedi bende kabul ettim yaptı
Midwife91 Rumeysagnc yani dedigim gibi odemli oluyo dogum sonu yapilmaz yani istersen baska bi kadin dogumcuya sor ya bak dedigim gibi dikisin cok guseldir ona bisey diyemem elestirmek yada baska bi amacim yok sadece bildigimi soyluyorum