Berna50 benim de sezeryan oldu esim kalmak istedi beraber kaldik bebege hep o bakti ben sadece emzirdim oyle soyliyeyim herseyiyle o ilgilendi, bana da ayni sekilde gercekten cok rahat ettik ertesi gece annem kalmak istedi sehir disindan gelmisti cok istedi diye bir sonraki gece de annem kaldi ama annem daha iyiydi, esim daha iyiydi diyemem ikisi de esitti. Yani hic korkmayin esinize guveniyorsaniz ki kalmak istemesi ilgili bir baba olacagini gosterir cok rahat kalirsiniz hic sorun yasamazsiniz 😊