prensesimbenim_ Kızlar cocukluktan bu yana alerjım var hıc gecmıyor birde hamıleyım şuan 24+5 hamıleyım ınternetten arastırdım erken dogum riski oluşuyormuş sizce dogru mu?
Tugcetatli prensesimbenim_ a a polen alerjisi mi erken doğuma sebepmis ilk defa duydum bende merak ettim
ElifB08 prensesimbenim_ Bende şuralarda bekleyeyim. 10 haftalığım ama burnumdan geldi hapşırmaktan. Toz,polen mahvoldum. 2 hafta sonra doktoruma diyeceğim ilaç milaç ne verirse çok kötüleşmeye başladım 😭😭
psychologist prensesimbenim_ benim de var her şeye var hatta toz ot vs. Öyle bişey duymadım 28haftalığız çok şükür her şey yolunda gidiyor endişe etmeyin dr daha iyi bilgilendirir
prensesimbenim_ Tugcetatli bende internette gordum buraya sormak istedim bende bilmiyorum erken dogum belirtisi mi diye
prensesimbenim_ ElifB08 ah bende oyle salı gunu randevum var bakalım ılk gittiğimde gogus hastalıklarına sevk ettiler doktor bulamadım