GamzeIkay Dilekkkk benimde ilk gebelik 11 haftamda pit pit kalp atışı gibi kıpırdama hissediyordum doktoruma sordum hissetmen normal dedi 😍
Serii Bende hissettim bana da gaz dediler ama çok saçma bu zamana kadar niye hissetmedik gazı da hamile olunca hissediyoruz 😂 bence kesin bebişler