Simalgul_ Bi ablam vardı oda gebeliği boyunca adet gibi sürekli kanama yaşıyordu 3 evladın da da Bi sorun olmadı evlstlsr şuan maşaallahh çok iyiler ama sen yine de araştırmanın yap gerisi Allah tan inşallah hiç moral bozma en kötü durum sen neler yapabilirsin onu araştır evladın için. İlk gebeliğğm de 40 hafta dam da her ay Bi sıkıntı söylendi şükür evladım 3700 doğdu sağlıkla hemde hiç bir durumu yoktu hemde normal doğum takılma ama araştırmayı da ihmal etme. Biz önlem alıcsz gerisi Allah tan :)