Eşim cocuklugundan bu yana bir oğlum olursa Ates koymak istiyorum demiş. Bana bu düşüncesini açınca biraz buruldum.Ates isminin caiz olmayacağını düşünüyorum dini olaeak. Fakat bir yandan da seslenince hoş gelmediğini düşünüyorum. Düşünceleriniz nelerdir kizcelerim? İnat etmese çok iyi olacaktı isim ama 😓 bu arada erkek olursa diye isim tavsiyelerinize açığım. 🌼