Alize1 cnm bende kizmkmda idrarda protein cikiti son ayda çıktı benim yada. Ben öyle fark etim 30 haftalarda fark etim ayaklarım yüzüm bikdigin davul oldu tansiyon 13. 14. Olunca da çok korkma ama hemn tedbirini al doktor tansiyon 16 olunca hemm sezeryana aldı beni ama 36 haftaya kadar takip altında kala kala sürekli test verip tansiyon ölçüyor dum bol su ayakliri dik zeytinden uzak dur tuzlu yemek yeme ödem yapcak şeyleri artık az çok biliyoruz onlardan bir süre uzak dur evin içinde bol yürüyüş bol su ekmeği de azalt inşallah sende o haftalara rahatlıkla gelirsin cnm kafana çok takip kendini üzme ama sürekli kendini takip et ve az çok ödem yada tansiyon un ciktitini gördüğün an direk hastaneye ben hep öyle yaptım çok geçmiş olsun bakalım bu gebeligimdede cokcakmi o yüzden doktor simdiden onelrmeeli aldı halkımızdan hayırlısı