1 aydır burdayım çok takip ettim böyle başlıkları ve şu tüm belirtilerden bir şey öğrendiysem bu güne kadar hiçbirinin bebek cinsiyetiyle alakası olmadığıdır. Hamilelikte bazı belirtiler oluyor ve bu kişinin yapısıyla alakalı hormonların vücutta yarattığı tepkiyle alakalı kişinin yapısına göre değişiyor asla cinsiyete alakası olduğunu dülünmüyorum. O yüzden hayırlsı olsun ne fark ederki😍