Masalinannesi1 Kızlar 6.haftadayım kendimi sanki 9 aylık gibi şiş hissediyorum 😔 Kızımda hiç böyle olmamıştım toplam 9 kilo alıştım şimdi niye böyle anlamadım. Bir de sadece gece bulantılarım var. Sabah bişey yok Var mı aynı olan
Zuhreee Masalinannesi1 ayyy kesinlikle aynı akşam yemek yiyorum mide bulantım başlıyor ve 6 haftalık aşırı şiş hissediyorum
sumeyraballl Masalinannesi1 7+5 im 5 aylık gibi şişti karnım nasıl geçicek bu şişknlk bilmyrm bnm gündüz ara ara oluyr bulantılrm
Elif2912 Masalinannesi1 bnde oyleyim birde kolumu kaldrcak halim yok basim dönüyor midem hep huzursuz ac kaliyorum hep cok fenayim suan
Canannakdeniz Masalinannesi1 aynen canım 6+5 olduk ama sanırsın 4 5 aylık hamileyim şişkinliğim var afedersiniz sürekli genirme isteğide oluyor sendede varmı sanırım gazdan dolayı şişkinliğin sebebi cunki daha erken kanımızın belli olması bence 🥰
Asyaayaz1 Gaz şişkinliğiniz vardır bol su tüketin yağlı tuzlu yiyeceklerden uzak durmaya dikkat edin🌸
Masalinannesi1 sumeyraballl bende hiçççç bilmiyorum 2. Gebelikte bunları yaşıyorum kızımda hamile olduğumu anlamıyordum bile
dahlia-21 Bende ilk haftalar öyle hissediyordum canım sindirim problemi olur dedi doktor bünye alışana kadar şimdi 15 haftalıyız geçti şükür patlıcak gibi hissetmiyorum😊
Masalinannesi1 Canannakdeniz gegirme isteği yok ama çok şişkinlik var. Tabi daha çok erken karnımızın belli olması için 😊