Edaornek 2 ay kullandım normalde akşam 2 alıp uyuyun diyor prospektüste ve eczacı da ancak kendi doktorum sabah öğle akşam (çok yoğundu bulantılarım o süreçte) alabilirsin dedi. Şuan sadece bulantım olduğunda alıyorum. Benim bünyemde müthiş etkili bir ilaç oldu. Sadece kuru ekmek yiyebilen ben prilamdan 2 3 gün sonra (uzun salınımlı bir ilaçtır bu arada etkiai uzun sürer şahanedir) ıspanağa ekmek banabildim ve hayal gibiydi. Umarım şifa olur 🌸