Kızlar normal doğumdan aşırı korkuyorum sancıdan değil ama kesik olayı kabus gibi geliyor. Doktorum normal doğuöa cok yatkın olduğumu soyluyor ilk doğumda sezaryen oldum adam masadan kalk normal bekle cocuk çay diye elimize gelecek o kdar uygunsun dedi ama asla yapamadım korkudan bu kez bi cesaret istiyorum lütfen olumlu deneyimlerinizi benimle paylaşırmısınız☺️