Busraatakuk Merhaba kızlar İzmir karataş Hastanesi hakkında bilgisi olan var mı? Doğum ücreti, bildiğiniz doktor ve ilgileri nasıl bana bilen varsa şütfen yardımcı olabilir mi?
Ecrinimleyla Busraatakuk ben Karataş a gidiyorum Osman bey e Doğum ücreti 2100 diye biliyorum genel olarak memnunum
Kuzucum Busraatakuk canım bende oraya gidiyorum. Çok hastane gezdim ben. Fakat karataş evrim hanım en tatmin edici doktordu.çok ilgili naif bir bayan. Dogum ücreti de 2100TL