Gazı olabilir benim kızımda 37 günlük gazi oldumu basiyo cigligi ama onun disinda cok sukur uyuyo gece 3 de gaz mesaisine basladik hâla devam yarim saat uyuyo ıkınarak uyanıyo.
Eğer icmiyosaniz Rezene cayi oneririm birde günde 2 tane parol iciyorum ben sancisini rahatlatsin diye biogai gaz damlasi kullandim pek fayda etmedi ama bakalım böyle böyle büyüyecekler🌸