Ezgiyy Arkadaşlar Demir ilaci ve vitamin kullanıyorum ilaçlardan sonra çok afedersiniz dışkı rengi siyah iyi mi kötü mü iyi emildiğinde siyah oluyor muş bilgisi olabilir var mı?
butterfly_ Ezgiyy bende kan ilacı içiyorum bende de öyle ama normal diye okumuştum ve hergün çıkıyorum WC
zehranurr Ezgiyy normalmiş doktorum bugün yazdı Demir ilacı ve böyle bir şey olabileceğini söylemişti
busegrr Ezgiyy aynı durumdayım🙋🏼♀️ ilk başta korkmuştum ama doktorum ilaçtan kaynaklı normal olduğunu söyledi
Esragnss Ezgiyy normal o canım benim ilacın yapısından dolayı ben lavaboya bile zor gidiyorum cidden beni mahvediyor 🤦🏻♀️