donus_tncklc199 Sleepy Bebek bezi kullananlar yeni doğan bebeğe 1 numaramı 2 numaramı almalıyım sizce kalıbı çok dar diyenler olmuş kullananlar yardımcı olabilir mi
belisslinaa donus_tncklc199 kilosuna göre değişir 1 numaradan bi tane 2dende bi tane alın hangisi olursa ona devam edersim
Serendipity donus_tncklc199 stok yapmayin ama 1 no en iyisi 2-5 kg arasi bebekler icin zaten 2 noda cok fazla potluk oluyor zibin altindan
Melek- donus_tncklc199 1 numara alın. Emin olun uzun süre 1 numara kullanacaksınız ben de 1 ve 2 aldım ne olur ne olmaz diye ama 2yi açmadım Bile (henüz)
donus_tncklc199 Melek- anladım çok teşekür ediyorum bebeğiniz kaç kilo doğdu aceba tahminimce bebek 3 kilo doğsa 1 numara küçük gelmez ins
Sed22-09 donus_tncklc199 ben 2 aldım sleepy aşırı küçük çünkü 2 numarası bile 1 numara gibi diğer markaların 1 numaraları sleepyin 2 numarasından bile büyük
sabirsizannecik donus_tncklc199 ablamın bebeği için 1 numara almıştık burada okudum herkes çok küçük sıkıyor falan demiştim ablama sordum o çok memnundu 1bucuj ay boyunca bir numarayı kullandı daha sonra 2 numaraya geçti
gullcannn donus_tncklc199 Canım yenidoğan bezde gobek oyuntusu oluyor. Göbeği düşene kadar 1 hafta 10 güne kadarlik 1 numara almalısın. O haftayi bitirince 2 ye gec bebeğinin durumuna göre oyuzden stokta yapma zaten. Benim oğlum kilolu doğacak 2 hafta önden gidiyor yinede ilk haftası için yenidoğan aldım göbeği rahat etsin. Zaten 2-5 kilo arası yaziyor