ipekakks Kızlar hamileyken soğuk algınlığı ya da boğaz ağrısında doktorunuz hangi ilaçları önerdi? Mevsim değişikliğinden kaynaklı hafif bir boğazı ağrım var, geç saatte doktorumu aramak istemedim. İlaç alan oluyor mu aranızda 🌸
Tmerve ipekakks canım bende grip olur gibi olsum doktoruma mesaj attım. Nane limon içebilirsin ve ya ılık suya limon sıkıp da içebilirsin dedi. Parolu gunde 3 kere içebilirsin daha fazla içme dedi. Ben nane limon içtim kendime geldim. Sıcak tut kendini birde. Geçmiş olsun 😊
ipekakks Tmerve çok teşekkür ederim. 💕 Bende doğal yollardan yanayım, parolun da bir zararı olduğunu bende sanmam gerçi ama nane limon en sağlıklısı olsa gerek. 🥰 Bal hiç sevmiyorum maalesef. 🙄
Tmerve ipekakks ipekakks balli süt de içebilirsin dicem Ama bal sevmiyormussun😁 bence nane limon iç canım inşallah geçer çünkü hamilelikte çok zor her sey den çekiniyorsun yerken içerken 🙄
ipekakks Tmerve evet kesinlikle korkar oldum her şeyden ya 😔 şimdi nane limon yapıyorum hemde bahçeden taze taze hepsi 🤭 baldan nefret ediyorum eveet ama bebeğim için onu bile yaparım sanki bir sonraki tedavimde onu yapayım. Tekrar teşekkür ederim 🙏🏻💕🥰