Sali3 aynı baskıları ben de gördüm, hatta ilaçları bıraktığım ilk birkaç hafta o kadar zor geçti ki oturup ağlıyordum sürekli. Herkes de kendini bu kadar üzeceğine ver kedileri diyordu, sanki evladımı verince üzülmeyecekmişim gibi. Biraz dayanmaya çalışın, zamanla vücudunuz da alışacaktır. İlaçlar da zarar verecek olsa kesinlikle kullanmayın der bence doktorlar o yüzden iyi düşünün. Sağlıkla doğup patili kardeşleriyle büyürler inşallah.