Selam canlar 32+5 3 gun once rahim bolgesine bıçak saplanma hissinden acillik oldum ama nts de o an degilde benim kiz vurup hareket edince agri cikti dktorda duzensiz sanci dedi az once yine ayni sey olmaya basladi ufaklik ciddi can yakarak hareket ediyor sert vurmasini gectim sabki kendini geriyor karnim yerinden cikicak gibi doktor tekrar ederse gel yine dedi ama il disindayim gitmelimiyim napsam kafam karisti bu bakadar agrili hareket yaşayan varmi acaba