Kızlzr ben Aralık ayında kadın doğuma gittim bebek istiyoruz dedim adet düzensizliği var 4 5 6 ay falan olmuyordum. Ve yumurta tzmbelligi yani pco var dedi. Kilo ver dedi neyse başka doktora gittik onada anlattım inofolic combi kullandım yumurta kalitesi için 3 ay adetim düzeldi o zamandan beri düzgün. Bugün de adet gunum zamanında olmadı bugün yarın olur heralde birde gebelik testi yaptım dün negatifti. Kilo vermedim bu arada. Yarın özel doktora gidiyorum 6 aydır olmadı gebelik. Bu doktor ne diyebilir ne isteyebilir boşuna mı gidiyorum farklı bir tedavi verir mi