Haticee0393 nazmiyeee hepsi normal olan şeyler ben günde 2 kez aç karnına alıyorum ama kabızlığım bir süre sonra geçti
Zeycannn nazmiyeee bende kullanıyorum kan değerlerim düşük çıktı günde iki defa alıyorum dışkı renginde değişiklik oldu ama kabızlık yapmadı bende
PinarCaliskan nazmiyeee sabh akşam yemeklerden iki saat sonra alıyorum , Kabızlık değil ama renk değişimi var oda olması gereken
Defnem0106 nazmiyeee evet canım siyahlık ve kabızlık oldu doktorumda olur dedi ac karnına sabah al dedi
MerveKaya38 nazmiyeee ayni canım 2 aydır kullanıyorum dışkı siyah kabızlık yapıyor şişkinlik yapıyor ama Dr bu çok iyi demişti degistirmedim.