Fatmaavcikara ben Efermag kullanıyorum, sanırım 10.haftamdan itibaren. 32+1im, en son doktorum kasılma sertleşme çok rahatsız ederse günlük 2 içebilirsin dedi. Doktor ilk verdiğinde inanılmaz kalça ağrım vardı, kilitleniyor kalkamıyordum daha 10 haftalıkken. Çok faydasını gördüm. Şimdi de faydasını görüyorum ama artık ağırlaştım, her ağrıya da çözüm yok tabi