Haticem01 Prenses doğun adı verilen sancısız normal doğumu deneyimleyen ve ya bilgi sahibi olan var mı?
Nanelisekerr Epiduralden bahsesiyosunuz sanırım.Açılma 4 cm olduğunda epidural anestezi alıyosunuz ve agrılarınız hafifliyor