Buketcenk Kolestrolüm 280 lerde çıkmış ast ve alt değerlerim yüksek gebelikte yaşayanlar var mı normal mi gebelikte endişelenmeli miyim? Doktoruma sorucam yarın gidicem sonuçlarımla inşallah ama dayanamadım yarına kadar değerleri bu aralıkta olanlar var mı 6. Ayımızdayız
Havvaylmz Buketcenk bende 28 haftalık hamileyim alt ve ast yüksek geldi kan verdim biraz düşmüş kan ilacı ve vitamini biraktım eğer hafataya tekrar kan vereceğim eğer düşmezse gastronomi bölümüne gözükeceğim
Ahsenleyl Buketcenk benim de kolesterolüm ve alt-ast değerlerim epey yükselmişti,gebelikle alakalı kullandığım vitamin vs ne kadar ilaç varsa bir hafta ara verdik,tahlili bir hafta sonra tekrarladı doktorum,değerler normale dönmüştü
Gkc92 Buketcenk benim de yüksek çıkmıştı ama ben sütü yarım yağlı içmeye başladım,gece uyumadan önce içiyordum artık gün içinde içiyorum yağlı yoğurt ve herhangi bir yağlı yiyecek yemiyorum ve yürüyorum düştü bu şekilde
pia34 Buketcenk Alt ast gebelik zehirlenmesi açısından önemli ama kolesterol gebelikte pek önemli bir değil, gebelik nedeniyle yükselmesi çok normal doktorlar o değere bakmıyorlar bile. Benim de yüksek çıkmıştı, doktorum bizim için önemli değil yüksek olması doğal dedi.
Buketcenk Havvaylmz ben zaten henüz kan ilacı kullanmıyorum doktorum vermedi vitamin kullanıyorum sadece bu ilaçların yükselttiğini mi söylemişti doktorunuz , cevabınız içinde teşekkür ederim 🌸
Havvaylmz Buketcenk yok hayır doktor tekrar kan testi yaptır dedi eğer yüksek cikarsa gastronomi bölümüne gözükeceğim de
Buketcenk Havvaylmz siz hangi vitaminleri kullanıyordunuz normalde sizden de rica etsem isimlerini yazar mısınız aynı vitamin mi acaba ve tekrar sonucunuz çıkınca yazar mısınız inşallah bi sorun çıkmaz bana da aynı şeyi söyledi doktorum bugün gittim haftaya tekrar tahlil
Buketcenk Ahsenleyl doktorum da bugün aynı şeyi uygulamak istedi imom adında kahverengi kutulu vitamini kullanıyordum bıraktırdı şimdi haftaya tekrar test yaptırırcam inşallah benimki de düzelir siz hangi vitaminleri kullanıyordunuz aynı mı acaba rica etsem yazar mısınız bir de o hafta beslenmenizde vs başka bir değişiklik yaptınız mı
Ahsenleyl Buketcenk decavit,devit-3,ferrum Alıyordum ben,yemek konusunda da sebze ağırlıklı beslendim o hafta,kırmızı et yeme demişti,az yağlı yemekler ye dedi,bir hafta sonra da dediğim gibi düzelmişti hepsi
Denizcyc Alt-astyi bilmiyorum ama sağlık ocağında kolesterol tahlili yapılmıştı doktorum kızmıştı. Gebelikte bakılmaz kolesterol zaten yükselir niye inatla bunun tahlilini yapıyorlar diye.
Selvaa Buketcenk kolestaz olarak geçiyor ve dikkat gerektiren takibinin yapılması gereken bir rahatsızlık erken doğum riski oluşturuyor doktorun sana daha açıklayıcı konusacaktir ama sakın hafife alma doktorun ne derse harfien uygula