10 gün bugün sütüm iyiydi hiç sorun yoktu ilk doğduğu andan beri bebeğim 36 haftalık olduk küvezdeyiz ve hiç emmedi hep sağdm emmediği için azalmış olabilirmi çok canım sıkılmaya başladı 😔 lütfen bir akıl verin kimsenin yanında da sağmafimki göz olmasn diye bir memeden bir biberon gelirdi ne oldu bilmiyorum enson hastaneye 10 paket kadar götürdük eşim açık renk poşete koymuş etraftada bay kalabalikti öğünden sonra azaldı simddi bir günde 1 biberonu dolduramıyorum😔😭