brvnsubasi Merhaba Çin takvimi ile cinsiyet bakıp doğru çıkanlar var mı☺️ (Bizimkisi sadece merak herşeyin başı sağlıkk🌸)
Deniz678 brvnsubasi oğlumda doğru çıktı 😊 şu an kız gösteriyor ama cinsiyeti öğrenmemize daha zaman var bende çok merak ediyorum 🥰
Mrv-ElfAda Deniz59 Ben şuan 30 yaşındayım mart ayında gebe kaldım buna göre kız diyor takvim ama miladi takvime göre yaşımı 31 kabul edersem erkek çıkıyor🤷♀️
Mrv-ElfAda Yagmur0707 Bende rüyamda kız bebek gördüm geçen gün🥰 10 haftalık gebeyim çok merak ediyorum cinsiyetini
Deniz59 Mrv-ElfAda valla hiç anlamıyorum bu işlerden ben öylesine yaptım kız çıktı kız hissediyodum zaten 🙂
Yagmur0707 Mrv-ElfAda hayırlısı olsun da ama anne rahmine düşünce anne hissediyor bence yeni en azından ben öyle düşünüyorum 🥰🙏
brvnsubasi Deniz678 oğlunuzda ne hissediyordunuz☺️ Ben kız hissediyorum takvim erkek diyor hayırlısı tabii
Dilek_Y Gebelik düşündüğümde takvime baktırdım kız olsun istedim ve 30+3 haftalığım kızım olcak inşallah çevremde de buna göre ayarlayıp doğru çıkan çok insan tanıyorum 🤰🏻🤗
shinemuu brvnsubasi Benim kız diyordu doğru çıktı. Genelde doğru çıkıyor. Ben inanıyorum çin takvimine😅 Bilgilerini girdiğinizde direk hesaplayan siteler var orlardan hesaplatırsanız daha doğru olur bence. Tabloya bakarak hesaplamaya çalışınca yanlış sonuç bulma ihtimali yüksek.
Yavrularim Benim erkek.çıkmıştı öylede oldu şimdi yine erkek gösteriyordu doktorumda.bebeğimin.erkek.olduğunu söyledi