Arkadaşlar tekrarlayan düşüklerim var suan tekrar hamileyim. Büyün testleri yaptrdım mthrf heterezigot çıktı önemsiz bir gen oldugunu söylediler.
çok doktora gittim bazısı kese görünümce iğneye başlatıcaz diyor bazısı gerek yok diyor ne yapacağımı şasrdım. Tekrarlayan kayıpları olup Medipol mega duygu hanıma giden varmı ? Nasıl bir yol izliyor duygu hanım bilgi verrseniz çok sevinirim.hamileliğim çok yeni.bilgiye yardıma ihtiyacım var