İkinci Hamileliğim ama ilk hamileliğimde suyum geldiği için gittim hastaneye, sancımı hastanede çektim ama sadece afedersiniz ama kabızmışım gibi acı ve sancı çekiyordum onu hatırlıyorum… Başka hiçbir şey hatırlamıyorum.
Adet sancısı da hiç çekmezdim zaten adet sancısına da benzetme ihtimalim yok..
Günlerdir ara ara kasığımda (rahimde)pantolon sıkıyor gibi ağrılar giriyordu ama şimdi yarım saattir 10 dakika da bir baskı gibi bir şey hissediyorum kasığımda..
Devlete gidiyorum doktoruma sorma gibi bir ihtimalim yok. Nişan falan da gelmedi henüz