gzybkgl çevremde sigara kullanan gebelerin hepsinde plasenta yaşlanması oldu. Hatta onlarda çok daha erken haftalarda yaşandı ve riskli bi gebelik geçirdiler neyse ki siz bıraktığınız için son aya kadar sıkıntısız gelmişsiniz. Plasentadaki damarlar nikotini ve tüm zararlı maddeleri süzme görevi gördüğü için, sigara kullanımında da sürekli süzme görevi yaptığı için yaşlanma yaşanıyormuş. Gerçekten yıllardır sigara kullanan bir insan olarak sizi çok iyi anlıyorum çok zor ama bırakmışken tekrar başlamasaydınız keşke🙈 çok da az kalmış doğumunuza birazcık daha sabretmeye çalışın bence❤️