esinnn21 omega 3 kullanmayi dsunuyorum balik tuketemiyorum doktorum önermedi ama faydasini duydum bebege kiloda yapiyormus sizler faydasini gördunuzmu?
Furkan35 esinnn21 16. Haftamdan beri kullanıyorum 34+5 olduk çok şükür 🙏🏻 doktorum doğurunca da devam edeceğimi söyledi sütle bebeğe geçmesi adına
Kaderadem 12. Haftaya kdar folik asit içtim şimdi 15 hafta olduk üç haftadır bi vitamin içmiyorum omega3 için ben de faydalı diye başlasam mı diye düşünüyorum doktor herhangi bişey demedi??
AyseEmre Bende kullanıyorum 15 haftalıkken verdi doktorum suan 19 haftalık olduk hala devam ediyorum sende kullanmalısın canım bebege cok faydalı beyin zeka gelisiminde buyuk rol oynuyor