Kızlar benm tiroidim ilk başta 8 di doktor 50mglık ilaç vermişti 1 ay sonra doktora gittiğimde 4e düşmüştü. Geçen ay hapı 75mga yükseltti doktorum biraz önce test sonucuma baktım 4.10dan 4.20 ye çıkmş. Hapın mg ı yükselmesine rağmen nasıl oluyor da tsh yükseliyor. Böyle birşey yaşayan oldu mu neden oluyormuş yada nasıl düşecek bu tah