Kizlar 3.aylik olduk bu zamana kadar her sabah 2 bardak hatta 1.5 cay bardağı aksamda 1 bardak çay içtim kahve 3 ayda toplam 4 u geçmemiştir sizce normal mi.. özellikle Türk kahvesi hiç içmemeye çalıştım ama canim çekerse de içtim oda 3ayda 4 u geçmemiş ztn kuxuck fincan.