Arkadaşlar gebeliğimin ilk ayları çok mide bulantılı geçmesine rağmen ve asla abur cubur yiyemiyorum düzenli bi şekilde öğün öğün yemek yiyorum bazen midem bulanıyor yiyemediğimde oluyor fakat ilk ayda alınmaması gereken bi kilo aldım ve göbeğim çıktı resmen yani bebek değil tabi göbek 😅 kilodan dolayı ☹️ Sizde de oldu mu yoksa sadece ben mi böyleyim