Leyla54 Biz beşiği aldık içinde bir tane ince yatak war orda ki adam küçük bebekler için bunlar daha iyi dedi ama bende ortopedik yatak daha iyi sanki diyorm siz nasıl bir şey aldınız bilgisi olan var mı acaba
Beyzan Leyla54 sizin beşiğin içindeki yatak yeterli bebeklere zaten ortopedik değil yarı ortopedik yatak öneriliyor o da çok kalın olmuyor. Bence bu yatak yeterli gibi ama tabi siz yine kontrol edin rahatsız eden bir yeri var mı diye
kucuktosbik27 Leyla54 yatak yumuşak olmamalı sert yada orta sertlikte olmalı be eğin omurga sağlığı için içine gömülmemesi gerekiyor vücut ağırlığından canım
milena11 Yataş twiny sünger yatak aldım bir taraf yenidoğan dan 3 yaşa kadar kullanılıyor. Terside 3 6 yaş kullanılıyor
Nanelisekerr Ay bunu bende düşündüm.Dış kılıfını yıkadım içindeki bildiğimiz ince sünger. Bana yatasın yatagı demislerdi ama böyle oluyomus öyşe dediler. Dandik geldi böyle yaylı yatak bekliyodum napacam bilmiyprum
Tugcegkn O süngere çok güvenemedim bende yataşın cottonny sünger yatağını aldım 2 yüzü ayrı yaş grubuna göre kullanılıyor. Ve kumaşı çıkarılıp yıkanabiliyor.