Minik_kalplim_ ikiliyle detaylı çok fark şeyler.
Beril123 şöyle söyleyeyim kuzenimin bebeğinin bağırsakları dışında gelişti. Önceden bildikleri için ona göre hareket ettiler. Doğumu sezaryen oldu. Ve doğar doğmaz anında ameliyata alındı. Şuan 3 yaşında ve çok sağlıklı. Eğer bilmeselerdi ve normal doğum yapmaya kalksaydı? Ya da doğum anında bunu öğrenselerdi? Hazırlık yok ortada doktor yok. Nasıl beklicekti hazırlanmaya o bebek bağırsakları dışında. Ben böyle söyleyince insanlar kızıyo ama hayatın gerçeği bu. Gözünü herşeye kapatınca olmayan bişi değil. O yüzden tedbir bizden takdir allahtan diye bi söz vardır. Hiç bişi yapmayıp allahın takdiri demekte bana yanlış geliyo. Bilemicem tabi sizin kararınız