11mrv11 Benim 60lardaydı ama ilk birkaç ag dostinex vermedi. O şekilde de gene kalınabilir dedi. Sonra değer düşmeyince endokrinolojiye gönderdi. Hem adet zamanı hem adet dışında bakıldı değerlerime. MR istediler adenom çıktı. 20de oldu, 50de oldu hep değişti. Doktorunuz reçete ettiyse e nabızdan bakabilirsiniz kaç doz içilecek diye yazıyor aslında, baktınjz mı hiç ordan?