Aykizss sabrın sonu selamettir bir rahatsızlık var mı peki ? Bende 8 ay denedim olmadı ağlıyordum çok taktım eşim biz ne yaşıyoruz dedi Allah aşkına hayatımızı mafettik dedi bugünden sonra asla çocuk adı anmayacak düşünmicez hadi izine çıkıyoruz dedi o derece mafolduk izne çıktık 15 gün eve döndüm falan bir ağrı bi bulantı evde test vardı malum hemen yaptım bi baktım hiç tahmin etmediğim anda hamile kalmışım çünkü aklımdan çıktı stres yoktu bide herşeyin bir vakti var Allah öyle bir vakitte veriyor ki sıkma canını o yüzden rahat ol kendine bir uğraş bul benden tavsiye ama dua ediyorum inşallah gönlüne göre olsun 🤲🏻