Merhabalar kizlar benim kızım 22 Aylik bugün 2 bebeğime hamile olduğumu öğrendim ama benim küçük canavar hala emiyor ne yapmalıyım memeden kesmeli miyim yoksa emzirmeye devam mı etmeliyim bazı yazılar okudum hamile iken sütun bileşeni değişiyormus bı süre sonra da kendiliğinden kesiliyormus başına gelen bilgisi olan varsa lütfen cevap yazabilir mi