Kızlar başım yarım saattir çok fena durumda. Kaldıramıyorum resmen. Tansiyonumu ölçüyorum 10 a 6 10 a 7 çıkıyor. Bugğn dışarı çıktım güneş çarpmış olabilir mi :( bir de belim ve kalçam çok ağrıyor. Bel ağrısı bu haftalarda normal mi dün biraz kendimi sanırım yordum onun etkisi mi bilmiyorum ama şu an başım çok fena ve belime ağrı vuruyor 🤦🏼♀️ yaşayan var mı böyle