25ummu Merhaba kızlar39 haftalık olduk bugün iki gündür midem çok bulanyodu şimdi de üç dört kez istifra ettim bizimle ayni olup bu durumda olanlar var mı acaba çok kötü oldum hic böyle olmamıştım.
Kbra96 25ummu ben 38+2 haftalık hamileyim 4 gündür kusuyorum. Anlam veremedim ilk aylarda böyle midem bulanıyodu
Rabiaphlvn 25ummu bende oyleyim canim 2 gundur cok acayip sekilde midem bulaniyor. 39 haftalik oldum bugun bebek dondugu icin olurmus diyorlar ne kadar dogtu bilmiyorum
25ummu Rabiaphlvn 30 haftalikken döndü aslında benim doktor doğum kanalına da ıyice yerleşmiş dedi geçen hafta
Havvaa 38+3 üm bugün ilk defa kustum bi kaç gündür bulantım vardı ama bugün 2 defa kustum çok halsiz kaldım üşüttüğümü düşündüm
Ilahe Evet canim bendede oldu wimdi 38+5haftalikim 3gundu mide bulantim var forumdada bildirmiwdim ayni bawa donuyormueum gibi halsizlik mide bulantisi bir kiz bana soyledi dogum belirtisi canim hastanede bir kadinda oyle olmuwdu yani anlayacagin doguma yaklawdikca boyle oluyor her keste ayni hamelik yawamiyor farkli farkli oluyor bu gunde midem bulandi amma fazla diyil birazcik Allahin izni ile Hepimizcin hayirlisi İnwallah