Esra0412 Merhaba arkadaşlar sağlık ocağına gittiğim de ebe 20 haftaliga kadar gelmeme gerek olmadığını söyledi siz neler yaptınız o zamana kadar yapılan herhangi işlem yada kan alımı gibi şeyler var mı yoksa ebe mi degistiricem çok ilgisiz gibi geldi bana
Ilkayy Esra0412 16 haftalığım önümüzdeki hafta rutin kontol icin çağırdı ebeler bide 20 haftalıkken tetınaz icin gidicem
umyahsen Esra0412 canım özele gidiyorsan tahlillerini orda yapabilirsin. Yada enfeksiyon gibi bişi hissedersen farkedersen kendine göre işte. Tahlil isteyebilirsin. Ben bir kaç kere doktorunum istediği tahlilleri orda yaptırmıştım doktorum boşuna para verme demişti. Ayraten numarasını filan alabilirsiniz kapıda yazıyordur. Onlar sizi arar zaten ayraten takip etmeleri gereken şeylerde canım
Esenburhan123 Esra0412 ilk gebe kaldığımda hastene de pozitif çıkınca hemen aradılar 17 haftalık gittim aşı olsaydım 2 hafta sonra gidicektim tekrar şimdi 1 ay sonra tekrar çağırdı bugün gittiğimde de kan alındı kilo tansiyon vs el dopleriyle bebeğin kalp atışlarını dinledi
MineLule Eskiden hem sağlık ocağı hem hastahane ayrı ayrı gebelik takibi yapıyordu. Artık pandemiden mi neden dolayı bilemiyorum sağlık ocağında takip yapılmıyor. Sadece aşı için çağırıyorlar.
ysmn_1506 MineLule valla bana tarih çıkartmıştı her ay bir gün gidiyordum kan tahlili şekerime falan bakıyor her ay bir de aşı falan oluyor. Belki pandemiden dolayı gelme diye demiştir ama saçma aylık kontrol oluyo en azından benimki öyle .
Esra0412 ysmn_1506 bende aylık kontrol oluyor diye biliyorum çünkü yoksa ne yazicak işlemlere kendi kafasına göre mj
melegim_ve_ben Esra0412 ilk hamilelik haftalarimda kan tahlili yaptılar.Sonra 12.haftadan sonra aradı ebe iyi misiniz herhangi bir sorun var mi diye.18.de de çağırdi.Gittim kan idrar verdim.Haziran başında gel tetenoz aşını yapalım dedi. Anlayacağınız gayet ilgili ebemiz.İstedigimde telefonla da ulasabiliyorum.