Kupecicegi_38 Slncck 33 haftalikken doktor bana geriden geliyor dedi hergun yogurt pekmez yedim kızım haftasini yakaladi cok sukur
Kkkkbbrra Slncck kaşar, ceviz, çiğ badem ve fındık, muz, hergün yumurta, süt, bunları çok yedim. Ve hep ilerideydi bebeğim bunlar kilo yapıyor direk bebeğe.
ExcitedMom Slncck valla anlamıyorum ya 35 te 2500 dü yani son 1ay da bir kilo almıştı hafta başı 250 gram ediyor son zamanlar daha çok alması gerekirken bugün 37. Hafta 2750 dedi 2 haftada 250 gram almış stresli bi haftaydı pek dikkat edemedim yememe ondan mı acaba en fazla 3 olur minyon olacak dedi doktor 🤦🏻♀️🥺
Slncck Byzayk0 38+0 39 a girdik an itibariyle pazartesi kontrole gittik 2850 olmuştu anca bi haftada 50 gram anca almış🤔
Slncck Kkkkbbrra Bnde yiyorum ama kabızlık yapıyor diye muz tüketmeyi bıraktım diğerlerini her gün tüketiyorum
Boncukgiller003 Slncck canım ne kadar ne de yesen biraz da yapı meselesi. Benim 35 haftalıkken 2400 gram dedi. Bebek küçük ama sende çok minyonsun sana göre Gayet normal ve sağlıklı dedi doktorum. Eşimde benim 168 boyunda 65 kilo. Yani ırsi de oluyor bebek
Ummuhanbilge Boncukgiller003 kesinlikle katılıyorum. Ben şu yarar bu yarar diye düşünmedim hiç normal yeme düzenime devam ettim ama maşallah 37. Haftada 3400 gr. Doktor babası yapılı mı diye sordu direk
Slncck Boncukgiller003 aynen genetik de olabilir boyu uzun değil zaten doktor iri bebek değil dedi kilosu çok az değil ama az kilo alması ister istemez moral düşürüyor
biyologelif Bencede muz çok etkili ben şeker çıkana kadar yemiştim bebeğin kilosu hep öndeydi en son kontrolümde haftasıyla uyumluydu