Merhaba güzel anneler ben şuan 30+2 haftalık hamileyim Allahım nasip kısmet ederse sağlıkla kucağıma almak nasip olur inşallah 🤲 bir kızım olacak doğumdan sonra bebeğimle hastanede fotoğraf çekimi olacak ve ben güzel hoş Dantelli tulum zıbın tarzı şey arıyorum alanlar varmı varsa nereden aldılar fikirlerinize ihtiyacım var 🥰🥰🥰