minikprensimmm123 ben adet tarihime göre 6 hafta 4 günlüğüm bugün ama doktor ovülasyon geç olmuştur daha küçük görünüyor dedi 3 gün önce gittiğimde sadece kese görüldü. Önlem olarak progestan kullan dedi. Ben de 3 gündür kullanıyorum valla baya kasık ağrılarım vardı 3 gündür az oluyor. belki progestan iyi gelmiştir bunu hiç düşünmemiştim. 😅
edit: önlem olarak derken yani düşük riskine karşı önlem. Aslında riskin yok ama ne olur ne olmaz dedi.