Simsim Doktor bu hafta olmazsa haftaya alırız dedi sizce erken değil mi bana mı öyle geliyo çatı muayene sinde dar dedi o yüzden mi alınmalı önce😢
Faydemir16 Simsim ben 36. Haftada çatı muayenesi oldum normal doğum yapamazsın çok dar demişti doktor. Bebeği almak için 39. Haftayı bekliycez demişti.
Defnegeninannesi Simsim canım bende 37+2yim benimde sezeryan ve 21i olucak bence erken değil 38-39da alıyorlar kaç kilo bebişin şuan
YakupBraKl Simsim peki doktorunuz bebeğin kilosu hakkında bişey derdimi benimkini ilk ölçtü 3235 çıktı tekrar ölçtü 3500 çıktı çok kilolu doğurtmazsın haftaya alalım bebeği dedi 😔😔
Defnegeninannesi SalihaTelli bende 37+2yim kilosu 2800dedi 10günde 100gr almış çok üzgnüm umarım ultrason yanlış ölçmüştür🙏
Nhrdrn85 Defnegeninannesi 38. Haftadayim bebek son 1 haftadir hic kilo almamis..ama benim zaten carsamba gunu dogumum var olmasaydida dr alirdim cunku beslenmiyor artik dedi.beslenmedigi zamanlarda birakmiyoruz icerde dedi.yakin takipte olun.
1PrensAnnesi Simsim muhtemelen ondan cnm❣ İnş ikinizde sağlıkla olunda 31-21 önemli değl onlar sdce rakam
Ummu_gul Simsim Yok erken değil bence genelde hep o haftalarda oluyo diye biliyorum bende bir an once belli olsun istiyorum ne güzel haftaya kucağında olacak inşallah bence onu düşün mutlu ol ne güzel Rabbim sag salim kucağına versin 🤗🤗