2areninannesi Arkadaslar 21. Haftanızda bebegınızın hareket duzenı nasıldı? Tam olarak hangi haftada düzenli hıssettınız bebegınızın hareketlerını ❤️
midekoruyucu 2areninannesi bi gün hissediyorsam bi gün hissetmiyordum, 25te hergün hissetmeye başladım, 28de doktorum hergün hareketleri takip etmemi istedi
UralAybars0921 2areninannesi ben de aynı haftadayım ama düzenli değil. Arada korku geliyor ama herkes 28den önce çok da düzenli olmuyor diyince içim rahatlıyor 😄
Hsbsk 2areninannesi bende aynı haftadayim. Gün içinde dinlenirken filan elimi karnıma koyarsam ancak o şekilde hissediyorum yoksa oyle yürürken otururken filan cok cok nadir
Bernie 2areninannesi 16 dan beri hissediyorum,yemek sonrasi tatli sonrasi, aksam yemekten sonra yatip 12 de uyaniyor,1.30 gibi yatip sabaha karsi ve sabah 9- 11 arasi uyaniyor 😄 bu duzeni boyle gotururse Masallah dicem ,guzel bana uyuyor 😁😁
2areninannesi midekoruyucu hergun hissediyorum fakat ıkı gun cok hareketli bır gun daha sakın acıkcası ınsan tereddut edıyo
Seheraydin Bende daha bir gün hissediyorum bir gün hissetmiyorum. Düzenli bi hareket yok halen. İnsanın aklı kalıyor ama normalmiş. 23-24 ten sonra daha netleşiyormuş
2areninannesi Seheraydin evet yorumlarda okudugum kadarıyla oyle imiş. Ama insan tereddüt edıyo gercekten ve aynı haftalarda olan hamılelerden duymak ıstıyo
2areninannesi UralAybars0921 ne sıklıkta hıssedıyorsunuz pekı. Bir de hangi vakitlerde hareket edıyor bebısınız😊
UralAybars0921 2areninannesi bir gün kıpır kıpırsa ikinci gün çok sakin oluyor. Öğleden sonra aşırı sessiz. Sabah ve gece hareketli, diğer zamanlarda ise sırtüstü yatarak bir de şeker ve erik yiyerek hareket ediyor yoksa hissetmiyorum, korkutuyor 😁
Arslan23 Hareketlerini nasıl hissediyorsunuz peki yani normal tekme olarak mı yoksa içinizde bir kıpırtı veya çırpınma gibi şeyler mi?
2areninannesi Arslan23 bazen hafıf hafif tekme olarak bazende peş pese hıckırık hareketine benzer hareketler
Bernie Arslan23 bende gece yam yatarken hayat maximumda reklamindaki hareketten yapiyo irkiliyorum🤭 duz yatincada pit pit vuruyo
bebisim-_00 Bernie ay nasıl yaaa ben 18+4 um daha hiç birşey hissetmedim 😔ben mi anlamıyorum anlamadimki