Ipek95 Kızlar bu hafta 21. Haftamdayım ama saglık ocağından aramadılar normalde hemşire çağırıyor diye biliyorum geç kalmış olur muyum?
Gokcecelik Ipek95 benide aramadılar gidip kendim belirttim olmam gerektiğini ilkini yaptılar ikinci doz için de 1 ay sonra gitmemi söylediler. Bence sizde kendiniz gidin olun aşınızı aramalarını beklemeyin her zaman aramıyorlar sanırım
Mores Ipek95 sağlık ocağına gidip hemşire-ebelerin bulunduğu yere durumunuzu bildirin beni de aramadılar kendim gittim.
aiseerol Ipek95 beni 20. haftada aradılar ama şehir dışındaydım sonra da bayram tatili vesaire ancak bugün sabah yaptırabildim 22+3 🤭 yani sıkıntı olmuyor merak etmeyin🤗
midekoruyucu Ipek95 bana teeee ilk kan testi yaptırmaya gittiğimde pozitif çıkınca 20. Haftada gel demişlerdi, sonrasında kimse aramadı. Ben 21de gittm ikinci doz için 1 ay sonrasına tarih verdi öyle gittim 🤷🏻♀️
Esenburhan123 Ipek95 beni 17 de kontrole çağırdıklarında söylediler ben yaptırmak istemedim yaptırsaydın 19-20 de olacaktı
Mrymonek Ipek95 benide aramadilar daha öncesinde tahlil için gittiğimde demişti bende 20.haftamda yani bugün kendim belirledim ve gittim aramiyorlar siz takip edin kimini ariyolarmis ama yerine göre değişiyor demekki